Ok, dacă vreți să vedeți dacă e și vreun cip produs și controlat de Bill Gates ascuns în lista de ingrediente, vă pierdeți timpul :) Vaccinul nu conține așa ceva, dar conține, în schimb: un element activ (ARN), lipide, săruri și zahăr. Iată care este lista completă de ingrediente și care este rolul acestor elemente constituente.

Ingredientul activ

ARN mesager din nucleozidă modificată (modRNA) - care codifică proteina virală S a coronavirusului SARS-CoV-2

ARN-ul mesager din vaccinul Pfizer este, în fapt, luat din virus. Este atât de delicat, încât depozitarea la -73°C este obligatorie pentru a-l păstra intact. Acest ARN viral, după ce este introdus prin vaccinare în mușchi, forțează celula să producă proteina S, pe care coronavirusul o folosește pentru a intra în celula umană. Această proteină, fără restul virusului, este însă inofensivă. Dar sistemul imunitar reacționează la prezența acesteia. Această reacție imunitară duce la crearea de anticorpi și distrugerea rapidă a virusului, ulterior, dacă intră în organism.

ARN-ul mesager luat de la virus nu a fost lăsat identic, pentru că ar fi fost respins de organism (reacție la un corp străin). Așa că Pfizer a modificat un pic ARN-ul, după o formulă cel mai probabil ținută secretă (modificarea nuleozidelor). Nucleozidele sunt din punct de vedere chimic glicozilamine, formate dintr-o bază azotată și o riboză sau dezoxiriboză.

Lipidele

(4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis (ALC-3015)
(2- hexyldecanoate),2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide (ALC-0159)
1,2-distearoyl-snglycero-3-phosphocholine (DPSC)
colesterol

Da... Nu e chiar pe înțelesul tuturor, știm. Dar nu e atât de important să înțelegeți acești termeni. Iată despre ce este vorba, în esență.

Vaccinul Pfizer, ca și cel al Moderna, folosește lipide pentru a încapsula ARN-ul. Aceste particule lipidice au dimensiuni în jur de 100 nanometri și au rolul de a proteja ARN-ul și a-l ajuta să intre în celule.

ALC-0315 este principalul ingredient. Acesta are o sarcină pozitivă, existând o atracție față de ARN, care are sarcină negativă (în felul acesta se asigură o „cuplare” a elementelor). Această lipidă este și cea care provoacă eventuale efecte secundare și reacții alergice.

Celelalte lipide din listă (cel mai familiar „urechii” noastre fiind colesterolul) au rolul de a oferi integritate structurală compusului și de a-l opri de la a se descompune.

Sărurile

Vaccinul Pfizer conține 4 săruri, dintre care una este sarea de bucătărie. Salina tamponată cu fosfat (eng. phosphate-buffered saline) sau PBS este esențială pentru a păstra pH-ul (aciditatea - vezi aici ce este pH-ul) vaccinului la valori apropiate de pH-ul omului.

Înainte de vaccinare, vaccinul este amestecat cu apă cu sare, așa cum se întâmplă cu multe medicamente administrate intravenos. Ideea este de a se apropia de concentrația de sare a sângelui.

Sucroza

Vaccinul conține și zahăr, care are rolul de a proteja nanoparticulele constituente atunci când sunt înghețate de la a se uni unele cu altele.

Fără conservanți

Mercurul este folosit în anumite vaccinuri în cantități foarte mici, pentru că acesta are capacitatea de a ucide eventuale bacterii ce pot contamina produsul. Deși este sigur din punct de vedere al sănătății, prezența mercurului în vaccin este adesea amintită de promotorii teoriilor conspirației anti-vacciniste, ca dovadă a unei presupuse intenții a producătorilor de vaccin de a ucide pacienții.

Conștienți de propaganda anti-vaccin, Pfizer a evitat să folosească mercur. Ca urmare, a denumit vaccinul „fără conservanți”.

În laboratorul care a inventat vaccinul anti-COVID-19

Sursa: TechnologyReview

• Comentariul tău, publicat ca Vizitator, va fi evaluat în vederea publicării. Doar utilizatorilor care au cont pe site ori face folosesc conturile de FB, Twitter ori Google li se publică în mod automat comentariile.
    curcan ilie · 08:31 02.01.2021
    Daca virusul se foloseste de proteina S sa intre in celula, Pfizer de ce nu se foloseste de aceiasi proteina precum virusul, sa introduca in celula mARN-ul care are codarea proteinei S ...???!!!!
    curcan ilie · 08:20 02.01.2021
    Citesc si ma crucesc....odata spune-ti ca fara proteina s virusul nu ar intra in celula...deci in mod natural el intra in celula tocmai datorita acestei proteine...apoi zice-ti ca mARN-ul proteinei S a fost modificat ca altfel nu intra in celula, era respins ...pai de ce sa fie respins cand tocmai ce zice-ti ca aceasta proteina careia i sa modificat codarea ARN de catre Pfizer virusul o foloseste sa intre in celula, asa cu ARN-ul nemodificat...chiar ne credeti prosti....sa va fie rusine....
    svf · 12:12 14.12.2020
    Și voi de unde știți???? De la fabricanți????

Donează prin PayPal ()