
Cercetători de la Universitatea din Missouri au descoperit în urma unui studiu efectuat recent că materialele accesate folosind mecanismele de căutare, spre deosebire de cele descoperite prin navigarea liberă, sunt mai bine înţelese şi memorate şi generează răspunsuri emoţionale mai puternice în rândul cititorilor.
Este o descoperire care ar putea modifica mecanismele de marketing şi publicitate online. Kevin Wise, profesor asistent la catedra de Ştiinţele Comunicării şi unul din directorii Laboratorului de Cercetare Psihologică pe teme Informaţionale şi de Efecte Media (Psychological Research on Information and Media Effects -PRIME) de la Universitatea din Missouri consideră că:
"Dacă, aşa cum datele sugerează, impactul cognitiv şi emoţional al conţinutului online este maxim atunci când informaţiile sunt accesate ca urmare a unui proces premeditat de căutare, cei care îşi fac reclamă folosind diverse site-uri vor trebui să îşi îndrepte atenţia şi să-şi poziţioneze reclamele spre/pe paginile web accesate în special ca urmare a răspunsurilor oferite de motoarele de căutare".
Sursa: aici.
Este o descoperire care ar putea modifica mecanismele de marketing şi publicitate online. Kevin Wise, profesor asistent la catedra de Ştiinţele Comunicării şi unul din directorii Laboratorului de Cercetare Psihologică pe teme Informaţionale şi de Efecte Media (Psychological Research on Information and Media Effects -PRIME) de la Universitatea din Missouri consideră că:
"Dacă, aşa cum datele sugerează, impactul cognitiv şi emoţional al conţinutului online este maxim atunci când informaţiile sunt accesate ca urmare a unui proces premeditat de căutare, cei care îşi fac reclamă folosind diverse site-uri vor trebui să îşi îndrepte atenţia şi să-şi poziţioneze reclamele spre/pe paginile web accesate în special ca urmare a răspunsurilor oferite de motoarele de căutare".
Sursa: aici.