Doar 6 sesiuni de antrenament de mare intensitate pe intervale îmbunătățesc parametrul „VO2 max”, care este un indicator general al formei fizice.


Notă: VO2 max este volumul maxim de oxigen (în mililitri) pe care îl puteți consuma pe minut pe kilogram de greutate corporală la performanța maximă. VO2 max este o indicație a formei fizice și crește odată cu îmbunătățirea formei fizice.

Forța mușchilor crește în două săptămâni de antrenament specific. O creștere vizibilă a musculaturii are loc în 8-12 săptămâni de antrenament.

Pentru un alergător, VO2 max scade la nivelul de dinainte de începerea antrenamentului pentru o persoană normală (nu un sportiv de performanță) în mai puțin de 8 săptămâni.

În ce privește puterea (cum este cazul culturiștilor), s-a observat că în 12 săptămâni de lipsă a antrenamentului are loc o scădere semnificativă a acesteia. Interesant este că scăderea masei musculaturii nu are loc cu aceeași viteză.



Sursa: RealClearScience

Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Fii primul care comentează.

Spune-ne care-i părerea ta...
caractere rămase.
Loghează-te ( Fă-ți un cont! )
ori scrie un comentariu ca „vizitator”

 



SUSȚINE SCIENTIA!
Donează
prin PayPal


Contact
| T&C | © 2021 Scientia.ro