curryO substanţă chimică ce poate fi obţinută din curcumă - un ingredient folosit la obţinerea amestecului de condimente de origine indiană cunoscut sub numele de curry - ar putea reprezenta un medicament natural împotriva celulelor canceroase, conform unui studiu efectuat de o echipă de cercetători de la Cork Cancer Research Centre.

Dr Sharon McKenna şi echipa sa au descoperit că curcuma - condiment prezent în praful de curry alături de chimion, coriandru, piper ori ardei iute - conţine o substanţă care la numai 24 de ore de la administrare a început să omoare celulele canceroase. Experţii oncologi cred că descoperirile publicate în British Journal of Cancer ar putea ajuta medicii să găsească noi tratamente împotriva acestei maladii.

S-a observat şi că celulele canceroase încep să se autodigere după ce substanţa chimică din compoziţia curcumei generează semnalele letale pentru celulele cu funcţionare defectuoasă.

Sursa: aici.

Ne poți ajuta cu o donaţie.