Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 1 minus
426 vizualizari
Cum își scot banii din cheltuieli + profit acele companii care oferă produse gratuite (să nu uităm și de o rată măricică a pirateriei)? Comodo oferă multe produse de securitate IT gratuite, mai multe decât orice altă companie. Totuși cum își scoate banii? Aceste companii au și alte surse de venit decât din vânzarea produselor de securitate?
Novice (306 puncte) in categoria Tehnologia Informatiei
0 0
la prima intrare pe siteul comodo, m-am uitat exact la primul produs oferit. Si culmea ca nu e gratis costa 19$/an.
Deci nush daca sa rad sau sa plang la intrebarea ta.
0 0
În primul rând m-am referit la faptul că oferă multe produse gratuite, nu toate!!! Dacă te-ai uita mai atent ai să vezi că are produse gratuite într-un număr ceva mai amre decât au multe din companiile de securitate IT. Dar probabil domnul Ciprian Constantin azi e vreun polițist sau procuror care doar vrea să de-a peste nas altora când greșesc; totuși nu consider că am greșit pentru că nu am spus că firma Comodo dă toate produsele gratuite ci m-am referit că dă mai multeproduse fără bani în timp ce alte companii nu fac asta. Caută de exemplu Comodo Internet Security. O să vezi că e și o vesiune pe bani numită Comodo Internet Security Pro dar cea fără denumirea de Pro e complet gratuită. N-am mai auzit vreo altă firmă să ofere produse tip Internet Security gratuite. Iar apoi, 19$/an e un preț relativ mic raportat cu alte firme concurente. Întăi dă măcar un răspuns, dacă ai unul; sau o părere; pe urmă critică! Acum poți să plângi. Eu credeam că aici oamenii încearcă să ofere răspunsuri ceva mai omenești dar se pare că nu scapi de criticile celor care se cred perfecți. Îmi pare rău domnule, dar eu chiar recunosc că nu sunt perfect; poate matale ești perfect. O seară bună.
0 0
pai in primul rand nu conteaza ca oferi 1 produs gratis sau 1000.
Am putea bine mersi sa intrebam google cum castiga bani avand in vedere ca ofera atat de multe produse gratis cat as putea spune ca le intrece pe toate companiile din intreaga lume la un loc.

E deajuns sa vanda 1 singur produs foarte bine si sa ofere 1.000.000 de produse gratis. Toate aceste facilitati de care noi ne bucuram au un singur scop de reclama. Din cauza asta pana si copiii de 2 ani care nici nu stiu sa vb cred ca au auzit de google.
Daca nu ar fi oferit absolut niciun serviciu gratis ci doar singurul produs pe care il vinde nu ar fi castigat absolut nimic.

Scuze daca am fost prea irascibil dar nu vedeam sensul acestei intrebari.

2 Raspunsuri

1 plus 0 minusuri
Păi nu eşti suficient de atent se pare, toate firmele IT care oferă produse software gratuite, oferă şi soluţii mai complexe dar şi mai performante (mai multe funcţii, ridicarea unor limitări, module în plus), fie pentru segmentul de clienţi persoane fizice fie pentru businessuri. Sunt programe free făcute de segmentul de entuziaşti, însă alea nu sunt business.. alea-s hobby şi de regulă reclamele dacă există, sunt sub forma de toolbar-uri sau autoapelante.

Comodo are de exemplu gama de produse business, care conţine nişte soluţii mai puternice şi mai performante din punct de vedere al securităţii, specilaziate pentru sisteme de operare specializate de asemenea pentru firme mici sau mari. Acolo e pe bani deja.

Pentru segmentul de utilizatori casnici, în principiu nu e nevoie de soluţii foarte complicate de protecţie, sunt suficiente nişte soluţii mai minimale, iar firmele IT serioase pot să-şi permită să ofere gratuit astfel de soluţii. Practic la ora asta poţi găsi foarte foarte multe softuri (nu numai de securitate) gratuite, îţi poţi satisface cam toate nevoile ce apar pe lângă casă şi presupun un calcultor, dar cam atât. Când ai nevoie de ceva mai performan şi mai serios... va trebui să te orientezi spre segmentul cu plată, iar costurile sunt sigur că acoperă şi ce e free.
Experimentat (3.1k puncte)
0 plusuri 0 minusuri
Aş adăugă la ce spune Luke faptul că un produs free bine primit de piaţă înseamnă o reclamă enormă. Un produs cunoscut este o garanţie a vânzării altor produse asociate aceluiaşi brand.

Aşadar, un produs free asigură vânzări şi deci venituri pentru celelalte produse.

Dar întrebarea Motanului se poate extinde la produsele free exclusive. Atunci cred că e vorba despre recunoaştere, glorie, care se poate traduce rapid, după recunoaştere, şi în bani, pentru că dacă sunt creatorul unui software gratuit de succes, sigur cineva va încerca să mă angajaze pentru sume nu mici.
Senior (11.9k puncte)
...