Cum întrebarea, văd, nu a suscitat cine ştie ce interes, încerc eu o variantă de răspuns.
Eu cred că o idee apărută în România are şanse mult mai mici de succes decât una apărută într-o ţară ca SUA. De ce? Pentru că succesul unei idei depinde de publicitate. Un Twitter în România nu ar ajuns nici la urechile românilor cu uşurinţă, dar la cel al străinilor?
Presa de tehnologie, incluzând blogurile ori site-urile private, se fac pe baza câtorva site-uri mari, care dau tonul. Celelalte sunt doar purtătoare de informaţie, portavoci. Dacă unul dintre site-urile emblematice promovează un produs nou, ştirea va fi promovată imediat în toate limbile pământului aproape instantaneu.
În limba română există vreun site de tehnologie care propune subiecte cu aspect de noutate?
Deci, cred că Twitter nu s-ar fi impus, nu ar fi avut succes, dacă ar fi pornit în România. Nici Facebook şi nici vreun alt proiect de succes pe plan mondial. Şi cine ştie dacă asemenea iniţiative nu au fost, neştiute?