Pentru a putea publica, trebuie să vă înregistraţi.
Contul se valideaza de admin in cel mult 24 de ore.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.4k comentarii

2.4k utilizatori

0 plusuri 0 minusuri
1.1k vizualizari
Din cate am observat eMag e singurul sau printre putinele magazine care respecta aceasta regula. Am mai intalnit inca un magazin care avea retur la maxim 15 zile.

Restul se fac ca ploua. Pot spune ca la domo am cumparat un mouse ca mi se stricase cel de la birou si cand am ajuns la birou fara sa-l disfac mi-am dat seama ca nu e modelul care il vroiam si m-am dus inapoi (distanta 2 min) sa-l schimb si nici macar sa-l schimb nu m-au lasat, dapai sa returnez un TV sau alt electrocasnic in termen de 30 de zile. Se pare ca mai nimeni nu respecta aceasta politica :|
Senior (6.9k puncte) in categoria Diverse
editat de
0 0

1 Raspuns

2 plusuri 0 minusuri
 
Cel mai bun raspuns
Există deci două situaţii:

- când cumperi la distanţă (de pe Internet, de exemplu) şi atunci ai 10 zile în care poţi returna produsul şi să-ţi recuperezi banii; OG 130/2000

- când cumperi din magazin, nu prea ai ce face, dacă magazinul nu are o politică scrisă în sensul ăsta, al returnării produselor. Sigur, pentru un produs stricat, va fi înlocuit ori reparat "pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele". Legea 449/2003

În concluzie, în mod ciudat, una e să iei de pe Internet ceva, alta e să iei direct din magazin. Probabil se presupune că atunci când eşti la faţa locului vezi / verifici ce ei.

În mod clar, ar trebui modificată legea 449 şi prevăzut, ca în SUA, pentru cele mai multe produse, posibilitatea returnării lor, în cazul în care eşti nemulţumit de ele. Ăsta va fi un pas înainte într-adevăr în ceea ce priveşte comerţul.
Senior (11.9k puncte)
selectat de
...