Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

0 plusuri 0 minusuri
971 vizualizari
Japonia sau China sunt chiar mai departe si totusi reusesc sa exporte mult in europa, nu se poate spune ca productia USA ar fi mica , reprezinta un sfert din PIB-ul lumii. Relatiile diplomatice si comerciale sunt bune, nu inteleg de ce clientul nu ar putea avea un evantai mai larg pe rafturile magazinelor de unde sa aleaga.
Experimentat (3.3k puncte) in categoria Economie - Afaceri

2 Raspunsuri

4 plusuri 0 minusuri
McDonalds îţi spune ceva? Sau CocaCola şi Pepsi? Mă gândesc că nici Ford, Chrysler nu-ţi sună necunoscut. Apple, Microsoft, IBM? Boeing? Mult din ce azi numim divertisment este după şablon "made in USA".

Oricum americanii scot o grămadă de bănet din afaceri cu petrol şi cu armament, iar acolo cifrele reale nu le ştie multă lume.

În rest, eu ştiu că SUA este unul din cei mai mari importatori ai lumii, mare parte din producţia "lor" e realizată parţial în alte ţări, celebrele echipamente sportive de ex. sunt produse în majoritatea lor, în celebra Chină. La fel cu celebrele lor computere, care au în ele componente fabricate în alte ţări celebre, tot asiatice. Foarte mult din ce vând cu "made in USA" este doar brand!...
Experimentat (3.1k puncte)
0 0
multumesc Luke, raspunsul tau arunca lumina, dar, tot nu inteleg bine  fenomenul, poate ca piata europeana este pretentioasa ca public, UE impune norme tehnice, americanul in general nu cunoaste lumea dincolo de frontiere, imi aduc aminte ca un amic imi povestea ca un fost candidat ca sef al statului arkansas (nu castigase) in vizita in europa l-a intrebat pe amicul meu ce masina are, acesta a spus: citroen, iar, politicul american nu auzise de aceasta marca.
0 0
Americanii dau dovada si de o anumita mandrie nationala daca nu chiar infumurare. In general, sunt putine produse non-americane care le capteaza atentia. In afara de Mercedes, BMW si Audi nu cred ca stiu ei de alte masini. Nu cred ca stiu ei de Peugeot sau Renault.
0 0
Aşa e Dragoş, este multă politică, interesele producătorilor americani sunt concentrate spre America pentru că acolo piaţa consumă enorm de mult! În Europa nu este un consumerism atât de mare, iar ce merge, este produs chiar în Europa, în fabrici europene, cu europeni, respectând cerinţele pieţei europene, care este diferită destul de mult de a lor de acasă. Prea puţine produse "made in USA" se potrivesc cu gusturile cultivate pe piaţa europeană. Maşinile folosite în USA consumă enorm, sunt enorme, chiar nu se potrivesc cu Europa, nici măcar nu încap cum trebuie pe străzile de pe aici.
1 plus 0 minusuri
Nu este rentabil sa vinzi produse de larg consum din USA in Europa. Spre deosebire de China, costurile cu forta de munca in State sunt comparabile cu cele din UE. Astfel, trebuie sa iei un produs din America, ii adaugi cheltuieli cu transportul si il vinzi in UE. Este neprofitabil.

Pe de alta parte nu cred ca o firma tine asa mult sa cumpere ciment sau otel doar pentru ca este din SUA.

In plus sunt si anumite taxe vamale la mijloc.

Bineinteles ca exista si exceptii. Acele produse la care costurile de transport sunt mici relativ la valoarea acestora. Si eventual cele care nu pot fi achizitionate din Europa.

Cat despre Coca Cola, Ford, McDonald, acestea sunt niste retete. Coca Cola se produce in Romania, cu majoritatea ingredientelor de origine europeana. Ford-ul asambleaza masini in Germania si Romania dupa reteta americanilor. Asa cum si Dacia se produce si in Maroc, parca.
Junior (1.5k puncte)
0 0
Nu confunda o banală reţetă cu noţiunea de brand, care conţine pe lângă acea reţetă (care în principiu este secret economic păzit cu străşnicie) o mulţime de alte informaţii ce fac acel produs să fie unic între altele similare. McDonalds este o franciză cu condiţii extrem de dure de respectat, în caz contrar licenţa este retrasă instant! Dacă crezi că există vreun singur fir de cartof pai "made in RO" acolo, greşeşti.. :).. Şi dacă ar fi, produsul este considerat "american" 100%
...