Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

467 vizualizari
Am citit stirea de pe scientia despre lacul Vostok, lacul din Antarctica sigilat 15 milioane de ani, iar acum forat in premiera de rusi.

Ce credeti, se va descoperi viata? Cred ca ar fi incredibil, pentru ca in 15 milioane de ani viata ar fi putut, intr-adevar, sa ia forme complet diferite de cele existente.
Senior (11.9k puncte) in categoria Biologie
Sal Quark:E foarte curios dar totodata poate sa nu fie nimic.Eu sper sa gaseasca ceva.
Daca ar gasi ceva, crezi ca au obligatia sa ne spuna si noua?
Amuzant...
Ai dreptate Iahim.E posibil sa tina totul secret.Ramine de vazut.
Nu vor ţine secret. Cercetatorii sunt mai mult decat fericiti sa ne spuna ce au gasit. Poate iau chiar premiul Nobel daca descopera ceva nemaipomenint
deci  voi  credeti ca rusii  au forat pana la 3,6 km adancime  in Antarctica la temperaturi de pana la −89.2 °C   intr-un proiect la care seful atat al misiunii cat si al AARI ( Russian Arctic and Antarctic Research Institute) a spus: “I think it’s fair to compare this project to flying to the moon,” ,  doar ca sa observe apa si bacteriile din ea.  suna logic
 *facepalm*
De asta e si interesant...

1 plus 0 minusuri
Ar fi interesant de vazut o specie care a evoluat independent acolo. Totusi ma gandesc ce sanse ar fi.... presupun ca si dezvoltarea vietii are limitele sale.
Claudiu, Viata este un fenomen extrem de puternic, iti amintesc ca au fost descoperite bacterii traind in asfalt natural (consumand metan) precum si intr-un lac sarat din SUA (inlocuind fosforul din aminoacizi cu arsen !).

Pe de alta parte, sa tinem cont ca pana acum au fost studiate majoritar vietuitoarele din medii usor accesibile omului, sunt atatea medii extreme pe Terra in care s-ar putea descoperi forme de viata extremofile !
Salut Quark !

Pai ar fi colosal daca NU AR FI DESCOPERITE FORME DE VIATA !

Viata a aparut pe Terra la doar cateva sute de mii ani dupa formarea planetei, atunci cand conditiile erau extrem de dure (aprox. 3,2 miliarde de ani!). Pai, prin comparatie, lacul Vostok trebuie sa fie un paradis al vietii !
1 plus 0 minusuri