Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

1 plus 0 minusuri
287 vizualizari
Am auzit ca s-au facut anumite experimente in acest sens si s-a demonstrat ca materia cistiga cumva lupta cu antimateria.Ce fel de experimente s-au facut?Care este cauza prin care materia cistiga aceasta lupta?De ce este balanta in favoarea materiei?
Unde ai auzit de experimentele astea?
Mai documenteaza-te gogule sau iarasi vrei desen sau schita despre aceste experimente?
Nu vreau decat un link, pentru ca la cate prostii scrise de tine am citit pe aici, nu mai iau de bun nimic din ceea ce spui. Asadar, ne dai un link de pe un site serios?
@Goguv:Nu divulg sursele mele de informatie de pe net.Citeste in continuare urmatoarea lectura-poate te ajuta sa intelegi:Singurul mod in care oamenii de stiinta pot sa testeze de ce exista o simetrie intre materie si antimaterie este sa se uite la "distorsiunile" formei particulelor nucleare. Neutronul, cealalta particula din nucleele atomilor pe langa proton, este format din quarci. Acesti quarci sunt incarcati electric - cu toate ca, per total, neutronul este neutru din punct de vedere electric (nu este numit "neutron" degeaba). Cu toate acestea, quarcii se misca in interiorul neutronului, ceea ce face ca forma acestuia sa nu fie 100% sferica. In consecinta, neutronul este mai pozitiv intr-o parte si mai negativ in partea opusa - acest lucru se numeste moment de dipol.

In ultimii 50 de ani, masuratorile dipolului neutronilor si-a gasit tot felul de aplicatii, de la ceasuri atomice pana la tehnica de imagistica cu ajutorul rezonantei magnetice nucleare. Iar acum s-au reusit sa realizeze cele mai precise masuratori efectuate vreodata.Doua echipe de fizicieni-cei de la Laboratorul Rutherford Appleton si de la Institutul Laue Langevin din Grenoble au construit un ceas atomic ce folosea numai neutroni care se roteau, in loc de atomi. Frecventa ceasului a fost apoi masurata cu ajutorul rezonantei magnetice nucleare.

Diverse teorii care incearca sa explice cum a aparut materia si antimateria in urma Big Bang-ului fac tot felul de predictii despre acest moment de dipol. Iar ceea ce noul experiment a aratat a fost ca distorsiunea particulelor subatomice este mult mai mica decat au prezis practic toate aceste teorii. Urmatoarea analogie a fost folosita: Daca neutronul ar fi fost de dimensiunile Pamantului, distorsiunea sa ar fi fost de marimea unei bacterii. Va puteti imagina din ce cauza este atat de greu de demonstrat aceasta asimetrie intre materie si antimaterie.PA
pentru ca universul vizibil e limitat de perceptia observatorului...
cu alt cuvinte pentru a observa si restul ar trebui sa ne deschidem mintea vizuala...

1 plus 2 minusuri

Raspunsul o sa-l aflam, numai daca-i intrebam pe extraterestri. In rest, numai teorii.