Susţine Scientia

Misiunea Scientia.ro este de a publica articole ştiinţă şi tehnologie de calitate. Cu peste 7.000 de articole, Scientia reprezintă azi o colecţie de articole ştiinţifice (multe însoţite de videoclipuri ori animaţii) fără concurent între site-urile cu profil ştiinţific în limba română.
 Pentru a putea asigura o funcţionare optimă a site-ului (servicii de găzduire decente, care costă
485 €/an), avem nevoie de sprijinul dvoastră!
 Dacă găsiţi scientia.ro util, vă rugăm să susţineţi site-ul printr-o donaţie.

Costuri 2019: 485 €. Donat: 101.2

Perioada campaniei de strângere de fonduri: 24.12.18-31.01.2019

Universul indepartat vazut cu telescopul HubbleÎn prima parte a seriei "Bine aţi venit în Univers!" autorul prezintă, în cadrul unei scurte introduceri, motivele care l-au determinat să realizeze aceste clipuri de popularizare a astronomiei. Unul dintre ele a fost reprezentat de aniversarea a 400 de ani de la primele observaţii pe care Galileo Galilei le-a făcut cu ajutorul telescopului construit chiar de el, aniversare marcată la nivel planetar prin declararea anului 2009 ca An Internaţional al Astronomiei.

Cea de-a doua raţiune, una mult mai profundă, este creşterea nivelului cunoaşterii ştiinţifice în rândul publicului larg într-o lume care, din păcate, încă e dominată de superstiţii şi practici care nu au nimic în comun cu ştiinţa. Iar pentru asta Youtube e mediul ideal.

"Bine aţi venit în Univers!" (2) - "Dincolo de cerul nopţii"

Videoclipul original este disponibil sub licenţa Creative Commons.