Sper că aţi aflat informaţii folositoare citind acest ghid. Totuşi, ceea ce am prezentat reprezintă doar o mică parte din ceea ce trebuie să ştie un fotograf profesionist. Există tone de alte resurse pe care le poţi accesa pentru a-ţi dezvolta abilităţile de fotograf.
- Detalii
- Scris de: Bakari Chavanu
Înaintea fotografiei digitale, pozele bazate pe film trebuiau prelucrate într-o cameră întunecată sau duse la un laborator foto specializat. Abilităţile necesare pentru prelucrarea negativelor implică un proces de învăţare de durată şi sunt costisitoare.
- Detalii
- Scris de: Bakari Chavanu
Această parte a ghidului include câteva exerciţii de bază care te vor ajuta să începi fotografia profesională. Abilităţile necesare pentru fotografie pot fi învăţate cu orice aparat foto. Nu ai nevoie de un aparat foto profesional, care costă mult, pentru a face poze bune.
- Detalii
- Scris de: Bakari Chavanu
Chiar dacă unele aparate foto sunt numite point-and-shoot, nu înseamnă că ele pot fi folosite doar după felul în care sunt numite. Unele astfel de aparate foto includ caracteristici avansate, care, dacă ştii care sunt şi cum se folosesc, îţi permit să realizezi fotografii bune.
- Detalii
- Scris de: Bakari Chavanu
Pe măsură ce îţi dezvolţi abilităţile de fotograf, există unele accesorii esenţiale pe care vei dori să le ai în geanta aparatului tău. A treia parte a seriei dedicate fotografiei digitale prezintă o serie de accesorii esenţiale pentru aparatul tău foto digital.
- Detalii
- Scris de: Bakari Chavanu
Câţi oameni utilizează Internetul pe planetă? Care e distribuţia lor pe continente? Câte pagini web există? Care sunt cele mai populare site-uri? Care sunt cele mai de succes companii în domeniu? Aceste statistici şi multe alte curiozităţi, în ultima parte a seriei.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Cine controlează Internetul? Nu există o singură organizaţie care să administreze Internetul. Există, în schimb, o multitudine de companii internaţionale care lucrează pentru a-i asigura buna funcţionare. Să aruncăm o scurtă privire asupra acestora.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Schimbările în domeniul comunicaţiilor ce pot fi puse pe seama Internetului sunt aproape imposibil de măsurat. Internetul ne permite să ne influenţăm unii pe alţii sau să facem schimb de idei într-un fel nemaivăzut până acum. Iar viitorul va aduce lucruri noi...
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Continuăm astăzi seria dedicată modului în care funcţionează Internetul. În cea de-a doua parte vorbim despre modul în care se face transferul informaţiilor pe Internet, despre furnizorii de servicii (ISP), despre servere, sistemul de nume de domeniu (DNS) etc.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
În cea de-a treia partea a ghidului nostru despre cum funcţionează Internetul, vorbim despre protocoalele folosite de mediul Internet. Protocoalele reprezintă diferitele reguli şi limbaje utilizate pentru schimbul de informaţii şi de date.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Totuşi Gmail nu este numai despre muncă. Google a adăugat noi funcţii pentru a garanta că ne putem distra în timp ce trimitem emailuri. Pentru a accesa setările pentru funcţiile de mai jos, dă click pe "setări" din colţul de sus, stânga, al contului de email.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Gmail dispune de o gamă largă de setări. Unele controlează funcţiile de bază, altele adaugă funcţii emailurilor, altele determină modul în care răspunzi, de la cine primeşti emailuri şi cum să foloseşti serviciile Gmail. Iată un mic ghid pentru câteva din aceste setări.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Cu timpul poţi primi mii de emailuri şi îţi va fi greu să găseşti un email anume. De aceea este important să-ţi organizezi emailurile pentru a le găsi uşor pe cele importante. Mai jos sunt prezentate câteva funcţii utile care te vor ajuta să te organizezi.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
Multe dintre funcţiile Gmail sunt similare cu cele pe care probabil le-ai folosit la alte servicii de email, însă este ceva normal să ai nevoie de un anumit timp pentru a te familiariza cu o altă interfaţă. Mai jos este un ghid simplu de folosire a interfeţei Gmail.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena
În anul 2004 trei servicii de email dominau piaţa. Acestea erau Hotmail, AOL şi Yahoo mail. După testări extinse, Google decide să se extindă dincolo de motorul de căutare şi lansează Gmail (sau Google mail în Germania) pe 1 aprilie 2004.
- Detalii
- Scris de: Taty Sena