Secţiunea de articole a Scientia este clădită cu ajutorul a numeroşi voluntari care, de-a lungul celor 4 ani de existenţă a site-ului, au contribuit cu diverse materiale de valoare. Lista aceasta este prea lungă pentru a o putea prinde într-un articol rezonabil de scurt...

Actualmente, colectivul Scientia cuprinde un colectiv de tineri entuziaşti, aşa cum se poate vedea mai jos. În plus, avem o colaborare foarte bună cu doamna Cătălina Curceanu, cercetător în fizica particulelor elementare, care are un blog permanent pe site şi cu Gabriela Costache, pasionată de astrofizică ce, de asemenea, are un blog foarte îndrăgit. Puteţi vedea toate blogurile Scientia aici.

Iată cine sunt colaboratorii noştri :

CĂTĂLINA CURCEANU

Cătălina este prim-cercetător în domeniul fizicii particulelor elementare şi al fizicii nucleare, Laboratori Nazionali di Frascati, Istituto Nazionale di Fisica Nucleare (Roma, Italia).

SERGIU VIJIALA (încheiat colaborarea)

Sergiu este medic rezident neurolog în Elveția.

ANA DUMITRACHE (încheiat colaborarea)

Ana are 21 de ani, este studentă la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine a Universităţii din Bucureşti, specializarea franceză-germană. Ca pasiuni are: muzica, lectura şi înotul.

MARICICA BOTESCU

Maricica este absolventă de psihologie-sociologie, promoţia '77. Actualmente lucrează în învăţământul special. Îi place să citească şi să traducă în domenii conexe pregătirii sale. Consideră că activitatea de a publica pe scientia.ro îi îmbogăţeşte universul interior şi o ţine în stare de "alertă".