În ziarul Gândul găsesc că "Persoanele juridice titulare ale unui contract de leasing financiar pentru o cladire sau un teren trebuie sa se prezinte la sediile Directiilor de Taxe si Impozite cu urmatoarele documente: declaratia tip de impunere, contractul de leasing financiar in original si copie xerox, dovada inregistrarii bunului in contabilitate, schita terenului sau a cladirii si certificatul unic de inregistrare in original si copie xerox." Las deoparte faptul că în 2009 un ziar ce se consideră elitist nu e în stare să publice varianta electronică  folosindu-se de diacritice.
 
Mă întreb însă de ce îmi trebuie copie xerox? De ce nu copie Canon ori copie Minolta? După cum ştim, Xerox este una dintre multele firme producătoare de echipamente electronice. Devine limpede, cred, că pentru a exprima ideea că un document este necesar nu în original, ci în copie, este pleonastic să spui copie xerox, suficient fiind copie ori fotocopie.
 
 
Write comments...
symbols left.
You are a guest ( Sign Up ? )
or post as a guest
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.