Particulele fundamentaleScientia.ro vă oferă un poster realizat în condiţii grafice excepţionale conţinând esenţa Modelului standard. Astfel, veţi putea observa structura atomului, care sunt fermionii - constituenţii materiei şi care sunt bosonii - purtători ai forţelor. De asemenea, veţi putea citi despre misterele încă nerezolvate ale fizicii.

Wallpaper ScientiaVă oferim astăzi o serie de imagini de fundal (wallpapers) pentru computerul dumneavoastră, care constau în diverse imagini ce ne-au plăcut şi pe care le-am prelucrat, acum conţinând sigla Scientia. În măsura în care vi se par interesante, le puteţi descărca.

Alfabetul limbii române reprezintă totalitatea literelor folosite în scrierea limbii române. Alfabetul conţine un număr de 31 de caractere: 26 de caractere ale alfabetului latin, plus 5 caractere suplimentare formate prin aplicarea unor semne diacritice:

A, Ă, Â, B, C, D, E, F, G, H, I, Î, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, Ș, T, Ț, U, V, W, X, Y, Z.

Poster alfabet

Iată mai jos un poster cu alfabetul limbii române, realizat de Scientia, pentru aceia dintre dumneavoastră care au un motiv suficient de bun pentru a-l afişa în propria casă. Desigur, posterul poate fi folosit şi de către profesori, în sala de clasă. Posterul cu alfabetul vine în mai multe versiuni, cu rezoluţii diferite (1000x1000px, 2000x2000px şi 3000x3000px).

Tabelul periodic al elementelor chimice - MendeleevScientia vă oferă astăzi un nou poster, dedicat tabelului periodic al elementelor chimice (tabelul lui Mendeleev), probabil cel mai complet tabel periodic existent în limba română. Posterul are o rezoluţie de 3000x2053 px, 72 ppi.

Poster Scientia.ro vă oferă un al treilea poster realizat în condiţii grafice deosebite dedicat istoriei şi destinului Universului. Vă veţi putea familiariza cu teoriile moderne privitoare la naşterea Universului, veţi afla de ce fizicienii afirmă că materia neagră şi energia neagră trebuie să existe, dacă Universul îşi încetineşte expansiunea etc.

Poster fizica nuclearăScientia.ro vă oferă un al doilea poster realizat în condiţii grafice de excepţie conţinând  o sinteză a teoriilor fizicii nucleare. Astfel, veţi putea citi despre diferitele tipuri de dezintegrări (alfa, beta şi gama) ce survin la nivelul nucleului atomic. De asemenea, puteţi afla care sunt aplicaţiile fizicii nucleare, ca, de pildă, scanarea prin rezonanţă magnetică.