Pentru a vă înregistra, vă rugăm să trimiteți un email către administratorul site-ului.
Pune o întrebare

3.6k intrebari

6.8k raspunsuri

15.5k comentarii

2.5k utilizatori

3 plusuri 1 minus
501 vizualizari

Unul din argumentele (logic gresite din start) creationiste suna cam asa: "probabilitatea ca materia sa se organizeze spontan exact in forma necesara Vietii este infinitezimala"- deci este rezultatul unui Creator.

Ultimile cercetari ale biologiei sintetice au demonstrat ca ADN/ARN-ul nu sunt singura solutie pentru transmiterea informatiei urmatoarei generatii (proces specific Vietii in forma pe care o cunoastem), existand variante biochimice care pot face acelasi lucru - pur si simplu ADN/ARN au fost constituite din elementele disponibile abundent pe Terra.

Aceasta descoperire este atat un argument privind aparitia spontana a vietii in forme diverse cat si o deschidere de noi domenii in exobiologie.

Senior (8.7k puncte) in categoria Stiati ca?-Biologie
Foarte frumos dar nu vad legatura cu prima fraza.
Viata este o creatie a Universului, de ce n-o privesti asa?

Atat Tesla cat si Einstein au inteles ca totul este energie indiferent de stare. Orice energie  se modifica intr-un fel sau altul la momente diferite in functie de diferiti factori...

Emilia, te rog să vorbeşti inteligibil, nu să filozofezi fără scop clar.

Cum adică au înţeles cei doi "au înţeles că totul e energie, indiferent de stare"? Şi ce vrei să spui prin acea modificare "într-un fel sau altul la momente diferite"? Fără supărare, dar mie îmi sună ca şi cum ai tras legată la ochi nişte cuvinte dintr-o pălărie şi apoi le-ai pus în răspuns.

Nu înţeleg nici ce legătură au cuvintele tale cu ce a spus Truth. Eu nu zic că nu au, dar fii mai explicită. La ce ajută să fii atât de criptică? Aici suntem la taifas.