BorodinNumiţi rapid câţiva oameni de ştiinţă celebri. Einstein vă vine în minte cu siguranţă, apoi poate Newton, Marie Curie, Galileo, Stephen Hawking. Nu este  prea greu. Apoi, numiţi câţiva compozitori celebri. Bănuiesc că veţi înşira repede numele lui Mozart, Beethoven şi Brahms.

Frederick SangerScopul suprem al geneticii a fost realizarea unei hărţi a genomului uman, peste 100.000 de gene şi milioane de perechi de baze. Toate aceste cercetări ştiinţifice nu ar fi fost posibile fără munca unui biochimist britanic – Frederick Sanger.

BaeyerJohann Friedrich Wilhelm Adolf von Baeyer este un chimist german născut la Berlin la data de 31 octombrie 1835. În 1905, la vârsta de 70 de ani, lui Adolf von Baeyer i s-a decernat Premiul Nobel pentru descoperirile sale din domeniul chimiei organice.

Linus PaulingLinus Carl Pauling a fost un chimist american, profesor de chimie la Institutul de Tehnologie din Pasadena (California). S-a remarcat prin ideile sale originale asupra naturii legăturilor chimice, structurii moleculelor şi aplicării mecanicii cuantice în chimie.

LavoisierChimia are un rol foarte important în viaţa noastră. Dar cum s-a ajuns la asta? Cine a deschis porţile către o lume în care chimia are un un rol vital în existenţa noastră? Ei bine, acel om este Antoine Laurent Lavoisier, un chimist francez cu o mulţime de idei măreţe.

Alfred NobelAlfred Nobel, cel care a iniţiat Premiul Nobel, dar şi cel care a inventat dinamita, s-a născut în oraşul Stockholm, Suedia, la 21 octombrie 1833. A fost un copil născut prematur, iar mai toată copilăria a fost bolnăvicios. A avut 3 fraţi: Robert, Ludwig şi Emil.

Costin NeniţescuCostin D. Neniţescu s-a născut la 15 iulie 1902 în Bucureşti. A murit la 29 iulie 1970 în Buşteni. Rezultatele muncii chimistului Costin Neniţescu se văd în cele 262 de articole originale şi 21 de brevete. În anii 1970 lucrările sale au numărat 1000 de citări.